Veckan

Nu skriver jag inte alls ofta.. men de blir ju så när man aldrig sitter vid datorn..

Detta är iaf min vecka hittills:

Måndag: Sara kom och bjöd på födelsedags-frulle (Baguette) Och efter ett tag kom Vickan och bjöd på efterrätt, så fick jag även ett paket Kinder Surprise.. De gick innan 12 eftersom Sara skulle jobba då..
Sen hade jag en underbar dag då jag bara låg i lugnet och läste och tog mej en liten tupplur, behövde ju sova igen mej :P
Så på kvällen gick jag ner på stan och träffade Anna, Johan, Anki och hennes kille..

Tisdag: ringde Sara kl 10.40 och frågade om jag ville följa med till Önsjön och sola med henne, Vickan, Malin och Linda och de var ju klart jag ville.. så vi plockade i ordning lite mat och så åkte vi dit och var där några timmar. Underbart väder och sällskap.. Sen på kvällen åt vi Tacos och gick ut och "umgicks" med lite andra människor som satt och grillade.. De blev lite drickande och så kubb.. Roligt, men Sara och jag gick tidigare än de andra eftersom vi var lite sega efter en heldag i solen..

Onsdag: Ringer Anna vid 11 och frågar om jag vill följa med henne och sola.. De är ju klart jag ville :P Hade bränt mej lite dagen innan så jag låg lite i skuggan.. Så låg vi och pratade och då bestämde vi att jag skulle med dem och grilla på kvällen.. Vi solade i några timmar sen gick vi och handlade saker till lunch och till kvällen.. Gick hem gjorde i ordning goda mackor med olika röror och gick ut och la oss igen.. Sen var de hem byta kläder och sen gå ner till Stads- parken för att grilla och spela kubb.. De var ju inte bara vi som hade kommit på den idén utan även resten av Östersund, där var de konserter och massa skoj..

Torsdag: Idag klev jag upp tidigt och gick ner på Willys för min introduktion, de gick ganska bra och i morgon börjar jag på riktigt.. Sen har jag varit på stan och köpt lite saker.. Har ju en Viktor som fyller år till veckan så jag kan ju avslöja att de blev något men färjglattpaketpapper :)

Men nu ska jag städa lite och sen åka och handla..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback