Andra dagen..

Andra introduktions dagen.. de har gått väldigt bra, alla som jobbar där(som jag träffat) är jätte snälla..
Så när jag just ställt mej bakom en av cheferna(stod bakom kassörer och kollade på när de jobbade) så springer en tjej förbi och jag tycker jag känner igen henne.. Sen gick hon tillbaka och jag tycker jag känner igen henne ännu mer.. De var Kim, en tjej jag jobbade med i somras, hon var där på praktik.. Hon slutade någon dag efter att jag sa upp mej, så han jag inte kunnat få jobb här nere på 6-7 månader(iaf inget som jag ville ha/klarade av)  och så min första riktiga dag på de nya jobbet så är hon där.. de var hennes första dag med.. Kul :D

Men enligt mitt arbetsgivarintyg ska jag inte jobba så mycket, men förhoppningsvis blir de mer.. att de behöver någon ofta så man får jobba upp timmarna..


Nu har jag ont i huvudet igen.. har haft de hela eftermiddagen.. Hoppas de inte är något som stannar kvar.. gillar inte huvudvärk..

Ska nog gå å sova bort den igen, snart..


kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback