En vanlig söndag..

Har fixat lite här hemma..
Jag har städat och så.. kollat en hel del på tv.. medans Tommy har jobbar, bakis och allt  :p

Hoppas på att få åka till IKEA imorgon eller på tisdag..
Behöver värmeljus och gardiner..
Hittills har jag inte fått köpa så mycket till lägenheten men nu när jag har ett jobb ska jag unna mej själv att handla lite, sen så fick jag ju ett presentkort av min kära mamma i julklapp så jag kan handla utan att de kostar något :D

Ska försöka träna in lite PLU-koder i veckan åxå, eftersom jag inte jobbar något vill jag inte glömma de få jag redan lärt mej och försöka lära in några nya..

Men nu ska jag fortsätt kolla på film och fika lite..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback