Fjärde och sista dagen..

Ja, sista dagen på min introduktion, jobbar inget nästa vecka men veckan efter de..
Idag var jag där mellan 14-17 bara tre timmar men jag satt hela tiden och större delen av tiden satt jag själv, eller nästan, behövde jag hjälp kunde frågade jag kassörerna bakom eller framför mej.. Men så kommer du ju vara ett tag iaf tills man lärs sej lite mer utantill, har ju inte uppstått något konstigt än, som checkar, presentkort, återköp eller liknande..
Så sånt vet jag ju inte hur jag ska ta hand om, men jag tar de när de kommer..

Innan jobbet så var jag på en arbetsintervju, söker ju fortfarande jobb eftersom kassör jobbet bara är extrajobb och jag vill ha heltid.. Intervjun handlade om ett administrationsjobb..
18 sökande och 1 plats.. så jag får se hur de går, skulle vara kul att få de..

Sen nu på kvällen så har björn varit här, kollat på en rolig film... om racerförare, NASCAR.. Tommy och björn satt och skrattade nästan hela filmen.. den var kul, men inte sååå kul...

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du verkar trivas på jobbet!
Nej, i helgen händer det inte mycket. Johan åkte på hemvärnsövning i morse och är borta tills i morgon eftermiddag. Ska ta en sväng till mamma tänkte jag. Umgås lite och låna badkaret. :)
Vad ska ni hitta på då?

2007-03-24 @ 11:28:53
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback