Första dagen..

Första introduktions dagen.. Eller timmarna, var där i två timmar, vi gick igenom butiken, regler och lite i kassan..
Ska gå dit i morgon med och resten av veckan.. vet inte om de blir helgen med.. men de visar sej vel..
Fick kläder.. Gillar inte dambyxor! Vill ha herrbyxor.. jag ska be om de i morgon..

Annars idag har de inte vart så mycket.. har haft ont i huvudet större delen av dagen..
De är inte roligt, som tur är slapp jag de under tiden jag var på jobbet..
Men just nu har jag Jätte ont..

Så jag ska bara lite snabbt skriva att killarna var väldigt tysta igår och de sov inte över, förutom Tommy eftersom han bor här :p
Så att jag sov lite i natt är inte deras fel..

Men nu ska jag nog gå och sova bort min huvudvärk..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback