Helgen

Nu är de inte långt kvar på denna helg..
Men de har varit en trevlig helg..

Fredags kväll tog vi de lugnt, åt McD.. sen på kvällen drack jag lite och de tog mer än jag trodde de skulle göra, men så är de närt man inte ätit nog mycket under dagen.

Igår åt vi taco middag mej Johan och Linda.. Den middagen har jag gott och väntat på länge!!  Jätte gott var de, som tacos alltid är! Synd bara att man alltid äter för mycket! ojojoj Såg ju ut som att jag var gravid med tvillingar!
Sen såg vi film och åt popcorn, massa popcorn.. och de gjorde ju inte magen mindre, men de var gott de med :D
När de åkt hem så la jag mej på sängen i gästrummet medans Tommy spela lite på datorn så vips så somnade jag!! vaknade när Tommy gick och borstade tänderna.. då var kl fyra på natten, så vi gick och la oss..

Nu ska vi snart gå på en liten promenad och sen får vi se vad vi gör, skönt att inte alltid har dagen planerad.. de har en tendens att bli stressigt då!

Ifall jag inte skriver lika ofta som jag brukar så är de för att min blogg har krånglat lite och jag kan inte logga in.. Men nu tror jag att de har fixat problemet och då ska jag nog börja skriva som vanligt.. Jag vet att de bara var två dagar då jag inte skrev men ifall de blir fler framöver så är de för att de för att jag får problem igen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, det var smaskens med taco! :)
Hittade en jobbannons i gårdagens tidning, Servera söker medarbetare inom försäljning och inköp. (Det är där Johan jobbar, fast han jobbar i kylen på lagret.) Du kan gå in på www.servera.se om du är intresserad!

2007-03-04 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback