J O B B ! ! ! !

Jag har fått jobb.. eller iaf ett litet..
Jag ska jobba extra i en matbutik, sitta i kassa när de behöver.. vid behovskassör.. Men de är bättre än ingenting..
Får nog veta nästa vecka hur mycket de blir, för de kunde de inte säga nu.. Ska på introduktion på tisdag..
De har inte riktigt sjunkit in än.. de gör nog de sen, när man kommer igång. Å ännu mer när jag får min första lön..
Då kanske oron, stressen och huvudvärken släpper.. de har den inte gjort än.. men som sagt så tror jag inte riktigt att jag fattat att jag faktiskt har ett jobb, om ett litet så är de iaf ett jobb!!

Nu är de helg, Tommy ska jobba.. Tror jag ska gå ner på stan i morgon.. kanske shoppa något litet..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Va bra!! :D Var är det?

2007-03-16 @ 23:25:13
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Helena

Grattis!! Vad kul att du fått jobb!!!! Hur litet det än är så är det ju en liten inkomst i alla fall!! Inatt har det snöat här... Inte så mycket, men det var vitt igen... Och så har väl det mesta töat bort nu på dan... Men ändå... Vi har varit på pimpeltävling med emils jobb idag också.. Blåst och lite snö och kallt och ingen fisk... Eller EMil fick en på 49 gram... En riktig baddare.. :) Ja, jag trivs i huset, är så skönt att bo i hus!!! Och mysigt i Pålgård... Fast man är fortfarande lite "lägenhetsstörd"... Tänker typ att efter tio måste man va tyst, och inte starta tvättmaskinen för sent... Fast sen kommer jag på att det spelar ingen roll, vi får vara hur hödljudda vi vill!!! Fast det känns inte riktigt som om att jag också bor där.. Det blir ofta "Hemma hos Emil..." Det är väl för att förut när vi bott där så har jag haft mitt egna hem också, så det sitter kvar, att jag har nåt annat... Men det lär väl försvinna... Nu ska jag busa lite med Vik innan han far till mamma...Jag ska säga hej från honom till dig!! Kramar!

2007-03-17 @ 15:57:46
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback