Jaha ja..

Hur kul var de med helg då??
De enda som skiljer denna helg från resten av veckan är att den är tråkigare! iaf såhär länge och då har inte resten av veckan heller varit så rolig..

Men jag kan inte komma på något att göra.. jag har städat, diskat, tvättat, kopplat in stereo, tv och tv-spel i sovrummet... lagat TRÅKIG mat(till bara mej)..
Sen då??

De ända jag belönat mej med för att jag fått jobb var att jag i morse gick ner på stan och köpte lite grejer, saker som jag velat köpa sen jag flyttande ner för snart ett år sen. allt gick på under 200kr!!
Men ändå kan jag inte använda de än, utan jag måste fixa lite mer saker först..

Men nu ska jag vel gå å sova eller något.. eftersom de inte finns något annat att göra.. Finns ju inte äns något roligt på tv!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback