Lång natt, kort dag

 Natten var lång för mej eftersom jag inte kunde somna.. Jag gick och la mej med Tommy vid ett men jag var alldeles för pigg och kunde få någon ro i kroppen. Efter ett tag sa Tommy till mej att jag skulle ligga still och då gv jag upp.. han skulle upp och jobba och sen på fest nu ikväll, han behövde sova.. Så jag gick och satte mej vid datorn, satt uppe till kl var lite över fyra.. Sen kunde jag somna..

Klev upp vid nio i morse, så de blev inte allt för många timmars sömn..  Tommy åkte till jobbet vid tolv och jag gick ner på stan vid ett..
Sprang runt och viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen och vips så hade de gått några timmar.. Jag kom hem vid fyra och då städade jag lite.
Tommy kom hem en snabbis och duschade innan personalfesten som han är på nu.
Så jag har varit ensammen hela kvällen och bara tagit de lugnt..

Har just märkt att flera av mina sladdar och andra dataprylar är borta, skulle vara helt ok att iaf ha sladden som ska gå mellan kameran och datorn..
Men jag får gå ner i källaren i morgon och leta.. Måste ju vara där.

Men nu börjar jag känna hur nattens sömnbrist kommer ifatt mej, ska nog gå och sova snart tror jag..

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick inte du följa med på personalfesten?
Ja, det har sina fördelar att bo nära mamma..

2007-03-25 @ 18:46:58
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback