Nu är de måndag igen...


Men de ända som skiljer vardagar från helgdagar är att man har dåligt samvete för att man inte gör något.. även om de inte finns något att göra.. Jag har dåligt samvete för att jag inte jobbar.. men de är ju inte direkt så jag har ett jobb och bara struntar i att gå dit.. Jag vill ha ett jobb..

Så idag har jag kollat på tv.. Björn har varit här och ätit lunch.. sen skjutsade han runt mej så jag fick lämna ut lite brev.. inget blev som jag tänkt mej men jag hoppas de går bra iaf..

Min bror Emil ringde idag, bara för att prata lite.. Trevligt när de ringer hemifån eftersom man inte träffas lika ofta..

Så har jag även pratat en snabbis med en av min morbröder.. de var länge sen jag pratade med honom. Jag ringde pappa för att fråga något som han kanske viste, då sa han att de var och hälsade på hon min morbror och eftersom jag är ganska säker på att han viste svaret på mina frågor så ville jag prata med honom istället.. Jag hade rätt, han viste och skrattade lite åt mej. Sen ringde mamma några timmar senare och undrade varför inte hon eller pappa dög att svara på frågorna, hon skrattade lite åt mej med och tyckte jag var lite fräck...

Sen har jag ätit tacos till middag för tredje dagen i rad.. inte lika gott längre och de kommer nog ta ett bra tag innan jag vill äta de igen..

Nu har jag legat och läst lite, en bok som jag halvt om halvt(nästan helt) blev påtvingad att läsa.. Men den är nog bra när man orkar läsa den..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför blev det inte som du tänkt dig med breven? Det gick nog bra ska du se!
Vad är det för bok då? Är den bra?
Kram

2007-03-06 @ 19:01:43
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback