Nu är de vår..

De har varit de i några dagar nu tror jag.. de är varmt och soligt och typ ingen snö.. vill man se snö får man leta!!

Idag har vi varit på en lång promenad.. var ute några timmar..
För er som vet hur Norrköping ser ut så gick vi från Ektorp till HC.. de blev en omväg på vägen dit och en lite snabbare väg tillbax..
Vi åt lunch där, på Lindals.. gott med macka, men kanske inte den bästa lunchen..
Sen kollade vi på kameleonter.. jätte roliga och konstiga, men söta...

Nu har jag just kollat klart på tv.. ett dubbelavsnitt, en premiär.. ni som kan, vet :p
Ni andra får luska reda på vad de var..

Nu ska jag nog... hmm.. lägga mej i min Underbart sköna säng (som tyvärr är vår gästsäng) och kolla på när Tommy spelar wow..
De är skönt.. jag somnar oftast inom 10-15 minuter efter att jag lagt mej :D
Å gör jag inte de så har jag iaf något att kolla på, många tycker de är tråkigt och jag skulle inte vilja spela själv.. men de är ok att kolla på..
Har alltid gillat att kolla på när andra spelar dataspel eller tv-spel.. De är avslappnande på något vis..

Aja..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback