Ojoj

Nu är de nästan en vecka sen jag skrev.. lite ovanligt att de är så långt emellan..

Har hänt lite.. eller jag har iaf haft mycket att göra nu i veckan som gått..

Vi var på IKEA och handlade, så att fixa med de har tagit några dagar,..
Vi handlade hyllor till garderoben, spegel och hyllor till badrummet, gardiner, mattor och massa småsaker..

I onsdags fyllde Tommys yngsta bröder år så då åt vi smörgåstårta och massa annat gott..

I torsdags jobbade jag..

Å i går hjälpte vi Sara, Patrik och Vickan att packa en buss med alla deras saker för igår flyttade de hem...
På eftermiddagen kom Tommys mormor med en vän och gjorde sej i ordning för en utekväll, de hade varit och shoppat lite på stan och behövde blaska av sej lite..
Igår kväll var vi en snabbis till Roy, Roger och Jerry som hade en liten fest eftersom killarna fyllt 19.. Jerry blandade en god drink till mej, blev överraskad över att den smakade så bra :p

Idag då.. ja, inte gjort så mycket.. försökt leka lite med bilden i PS, men de var så länge sen nu så jag har nästan glömt allt.. Sen har jag kollat lite på tv, försöker slappna av eftersom jag varit uppe i varv hela veckan.. men de går sådär..


Fortfarande saker som inte känns bra..
Har ju jobb och så men de är ändå bara ett extrajobb och jag kommer nog inte få in de pengar jag behöver, skulle vilja ha mer..
Sen så känner jag ju fortfarande att jag vill plugga, hitta något som jag vill bli och sen sträva efter de.. Men just nu vet jag inte, vet inget alls känns de som..
Vill få igång mitt liv på riktigt, inte att de ska kännas som jag går och väntar på något..

Sen har min dator fått något fel, den vill inte starta.. eller jag tror den startar men skärmen har para bild precis i början sen är den svart :(

Men nu ska jag.. göra något..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback