Onsdag

Idag klev jag upp lite tidigare än vanligt, vid 7. För jag skulle ner till ams och träffa min handläggare. Ingen speciell anledning direkt, bara ett sånt möta man göra ibland..
Efter de så kom Tommy ner på stan och vi gick runt och kollade lite, så fick vi reda på att Ninni(svärmor) var i stan med Roy(svåger) och Cissi. Så då åt vi lite ihop och sen gick vi och kollade lite till..
Var hemma vid 13 tror jag, så de var ingen lång dag på stan..

Efter de har jag som vanligt inte gjort så mycket, suttit lite vid datorn och kollat saker.. annars har jag ätit, kollat på tv och sovit bort lite huvudvärk..

Nu vet jag inte var de blir.. ska nog försöka läsa lite, får ser om de går eller om jag somnar igen..


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Om du fortfarande kan tänka dig att städa kan du ringa stället som jag jobbade på i somras.. De ville att jag skulle jobba i år igen men jag tänkte satsa på journalistiken.. Om du vill kan du ringa Mats på ER Städ på 011-167332.

2007-03-08 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback