S ö n d a g . . .

Sista söndagen utan jobb.. jag vet att jag skrivit att jag redan fått ett jobb.. men introduktionen börjar på tisdag och jag har inte skrivit på något än.. så tekniskt sett är jag nog fortfarande arbetslös..

Jag hoppas jag får jobba massor, att jag får bra lön..  Om jag kan så ska jag shoppa loss när jag får lön..
Hoppas jag kan de :D
Skulle kännas bra.. Köpa kläder, smink, SKOR och en ny handväska.. bara köpa sånt som jag inte fått köpa på över ett år, mer än ett år.. ett och ett halvt minst sen jag köpte två par skor, ett par byxor och jacka.. de var sist jag shoppade som man brukar.. och då var pengarna på lån och de var saker som jag VERKLIGEN behövde..

Bara gå runt och kunna köpa saker som jag vill ha, inte säkert att jag hittar något jag vill ha och då köper man ju inget.. men att bara kunna..
Å för att inte tala om allt som jag vill ha till lägenheten, kunna köpa de.. bara en kudde, en blomma eller kanske en liten tavla..
Fy fan va underbart med ett jobb..

Hoppas jag trivs.. Att jag lär känna några som jag kan umgås med, trevliga tjejer och/eller killar.. 

Hoppas att allt blir bra.. Men de ska de bli :D


Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback