Snart över..

Nu är de nervösa dagarna snart över.. iaf för min del..
bara i morgon kvar, då ska jag på jobbintervju..
Jag hoppas de går bra.. de ska gå bra! Jag vill ha de jobbet! Men jag ska även söka ett annat jobb.. ett liknande jobb.. så de vill jag ha lika gärna, eftersom jag inte vet skillnaden på dem.. Men jag hoppas jag får de jobb där jag trivs bäst och får bra betalt.. för ett av dem ska jag ha!
Så imorgon att på dan kan jag lugna ner mej.. då ska jag bara njuta av helgen och hoppas att den blir rolig.. Allt är ju roligare än förra helgen, då jag inte gjorde mycket alls..
För i helgen ska jag äta å dricka gott och njuta av sällskapet som jag hoppas jag ska ha..

Nästa helg ser jag även fram emot.. om inget  ändras dem kommande veckan..

Nu ska jag kolla på grannbråk på tv..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback