Tisdag


Idag har Björn varit här.. vi kollade på fim, jätte rolig.. kommer inte ihåg vad den heter, typ djuren på andra sidan häcken.. eller nåt liknande..

Men förutom de har de inte hänt så mycket..
Söker jobb och väntar på intyg, de är sånt jag gör om dagarna..

Pratat lite med min kusin med, länge sen jag pratade med någon i släkten. Ja, utanför min familj dvs..
Men våran telefon är så dålig så de blev inte så länge..
Gillar inte den telefonen, den ligger på laddning i dagar i sträck och ändå håller batteriet typ 30 minuter.. sen så tappar den mottagningen bara men sitter 2 meter från sändaren..
Att bara ha ett telefonuttag i hela lägenheten är inte heller roligt..

Men när(/om) jag får ett jobb så fixar sej allt sånt, då kan vi köpa saker v behöver och saker vi inte behöver utan som vi bara vill ha iaf :p

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!!
Visste inte att du hade en blogg...
Hur är det med dig då?? Din stackars arbetslösa människa... Har de inga jobb i Norrköping?? Du skulle ha vart hemma här i ställetm har precis varit magsjuke +vinterkräksjukeepidemi på dagis, har behövts hur mycket vikarier som helst...

Ja, det har ju inte blivit så mycket skoteråkning för oss heller, var ju typ premiärturen i helgen... Och det lär väl inte bli så många fler heller eftersom snön håller på att smälta här också.. Har precis vart på byn och snacka om vårkäslor, asfalten är torr igenom hela byn...
Hare så bra, nu msåte jag gå och jobba.. KRAM PÅ DIG!!

2007-03-14 @ 13:10:56
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback