Tredje dagen..

Idag har vi jobbat en timme längre.. 
Men jag har suttit i kassan jätte mycket idag, de är bara när de är riktigt långa köer som rätta kassören tar över.. Kassören som vi står och kollar på hos och som kollar att vi gör rätt när vi sitter..
Med vi menar jag mej och en kille till som började samtidigt som mej..
Men sen på slutet av dagen så stod de en kassör mellan mej och honom, så vi satt nästan själv, fick bara hjälp när man frågade om de..
Känns som att de går bra, men de visar sej ju ifall de kommer massa kunder som säger att man gjort fel..
Men de är ju inget jag känner av nu iaf, så just nu går allt jätte bra :P
De ända jag måste lära mej är PLU- koderna, de koder som man slår in för att vågen ska väga rätt.. En kod för bananer, en för kravbananer o.s.v.
Så man inte måste hålla koll på kilopriser utan ändras något så ändras de i datorn med men PLU- koderna är desamma...

Annars är de inte så mycket..
Har ont i huvudet igen.. har redan ätit två omgångar med Alvedon brus idag.. inte bra..
Men jag hoppas de går över snart..
 Varför jag har ont i huvudet vet jag inte riktigt.. De beror nog på många olika saker..
Men de fixar sej..


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att det går bra på jobbet! Är det bra folk med? Trist med huvudvärk.. Hoppas att det blir bättre!!

2007-03-23 @ 11:03:24
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback