Varmt

Idag var de varmt..
Jag gick ner på stan på förmiddagen och de bara rann bara av mej när jag var nere på stan, uvva, inte kul.. så jag har gått med öppen jacka och öppet under armarna(har en dragkedja som jag kan öppna där) på vägen hem och ändå var jag lika schvett när jag kom hem..
Sen gick jag och Tommy och handlade lite då hade solen gått i moln och de var inte alls lika varmt, men jag hade bara en vindjacka på mej och klarade mej bra med de..
De blåser ganska bra, men man känner att de snart är riktig vår.. skulle inte förvåna mej om de börjar komma löv på träden inom någon vecka..
Så när Tommy har sin fest kan man nog vara ute och gå runt i sommarkläder.. om vi har tur..

Förutom turen på stan och till konditoriet så har jag inte gjort så mycket idag.. sovit länge, för min telefon dog under natten så inget larm.. men jag är inte hundra på att jag satte något heller.. var så trött(sov fortfarande) när Tommy var klar vid datorn och knuffade mej till vårt sovrum kl 03.33 i morse.. men jag bukar sätta alarm..

Jimmy(svåger) har varit här och ätit med oss idag, som tack för att vi fått låna bilen av dem så många gånger.. De är nog fler som ska ha tack.. men de kommer nog sen..

I morgon är de fredag, vi får se vad som händer då.. skulle vilja gå på bio i helgen men de blir de nog inget av eftersom Tommy jobbar..

Hoppas allt går som de ska i morgon..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback