Äntligen!

Äntligen har kläderna kommit!!
Jag har haft en snabb modevisning för Emil och Helena.. De var snäll och åkte in men mina kläder, de kom ju till Hammarstrand.. De åkte inte 10 mil bara för att lämna kläderna.. de skulle iväg och göra annat med :D
Men iaf så kommer jag nog behålla nästan allt.. ska skicka tillbaka jackan, saken som jag väntat mest på och ta en annan storlek... Hoppas den finns och att de inte tar så lång tid..
Några varor kommer inte förrän 10/6.. så de måste jag ju ändå vänta på..

Så imorgon när Sara är här ska jag gå igenom kläderna jag kanske ska behålla en gång till och se så jag är nöjd med allt..

I morgon ska jag även fixa lite med jobbansökningar och så..
Ska träffa Sara som sagt och antagligen träffa Vickan lite.. om jag hinner..

Känns så skönt! Jag har ett liv igen!
Jag menar inte att jag inte hade ett liv förut, trivdes jätte bra i Norrköping..
Men nu har jag har jag saker att göra hela tiden och chansen att faktiskt få ett jobb är ju så mycket större!
Har ju faktiskt en chans att få till mitt liv och skaffa en normal ekonomi.. så jag har råd att hitta på saker och köpa de jag behöver..

Nu ska jag.. Kanske prova lite mer kläder :D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Halloo!! Jodå, det mesta passade... Det som är lite lustigt är att det jag verkligen ville ha, passade inte, och det som jag mest bara beställde för att det var billigt och NÅN(...) insisterade på att det bara var att skicka tillbaka, de passade mycket bättre och var finare än vad jag trodde.. Lite grejer åker tillbaka i alla fall..

2007-05-23 @ 12:35:16
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback