Attan..

Eftersom jag är ganska säker på att man inte får använda svordomar här så får de bli attan..
Men egentligen vill jag skriva något mycket mer färgstarkt!
Nu kan alla som vill mej ont gotta sej lite för i dag vid middagen bet jag sönder en tand..
Så när jag äntligen ska få en lön.. en fjutt lön , men ändå en lön.. så måste jag gå till tandis och där kommer de ju gå åtskilliga tusenlappar åt att fixa mina tänder.. Jag vet jag bet bara sönder En tand med eftersom jag inte varit och undersökt mej på något år så kommer de hitta många saker som måste fixas med.. Så är de att ha VÄRDELÖSA tänder som inte tål ett piss..

Så inga nya kläder eller andra saker som jag BEHÖVER.. Ingen tripp till Sundsvall.. Inget äntligen få gå ut på krogen.. Å inget annat roligt.. Allt de får vänta tills jag får nästa fjutt lön..

ATTAN!

Men nu är jag hemma igen.. kom hem för typ en timme sen..
Vin kvällen i går blev iaf trevlig, sov över hemma hos Sara och Patrik..
Mikaela (tjejen vi var hos) hade en jätte mysig lägenhet..
Vill åxå ha eget men de går inte förrän jag har fått jobb och då tar de ju ändå några månader innan man får något..
Så är de att vara vuxen..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback