Bio

Ja, nu har jag precis kommit hem från bion..
Vi såg Spindelmannen 3.. 
Under introduktionen insåg  jag att jag kanske inte sett tvåan..
Men de funkade iaf, fattade allt eftersom de inte bygger så mycket på den förra filmen.. de lilla som jag inte fattade kunde jag ju fråga Veronica om.. Men tvåan kan jag ju se sen..

Sen har jag jobbat idag igen, en ny avdelning som jag inte varit på..
Känns lite ovant eftersom de var över ett år sen jag jobbade sist och sen att vara på ett nytt ställe med nya regler (alla dagis har olika).. De blir lite svårt när man är själv med barnen och något händer, man vet inte hur man ska göra.. eller hur man ska säga.. Svårt att förklara.. Alla dagis har ju typ samma grundregler, men sen hur man tar hand om problem skiljer sej. Hur man pratar/diskuterar fel och sen hur man  tillrättavisar barn som inte sköter sej, är olika..
Man vill ju inte göra fel och inte heller som ny fröken ta en diskussion när man inte vet hur de är van att tas..
Som sagt svårt att förklara.. Men efter någon dag när man känner sej mer säker och efter att barnen vant sej så går de nog lättare..

Nu ska jag gå och läsa lite om några skolor som jag kanske kan söka in på..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Roligt att du får jobba. Det får inte jag... :(

Var filmen bra då? Björn ville gå o se den med mig.

2007-05-10 @ 09:39:24
URL: http://ginnungagap.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback