Fram och tillbaka..

Jag åker bara fram och tillbaka hela tiden..
Hem onsdags, in över dan på fredag, åkte jag till stan i söndags så åkte jag hem igår kväll..
De var även planerat att jag skulle åka tillbaka in till stan i morgon, men jag har fått mer jobb så de blir kanske i helgen..

Är lite små trött idag, men så blir de när man är uppe till 5 på morgonen och kollar på DÅLIGA(!) filmer..
Nästa gång blir får vi låna bättre :D
Sover inte många timmar per natt men är ändå inte så trött, iaf inte så tröt som jag borde vara..
Kroppen kanske vänjer sej..

Sen så blev de en snabb visit hos Anna i går, eftersom kl 19.30 ringde de om jobb i dag.. så de var bara att springa hem, packa och försöka hinna med bussen. Men de gick bra
Fin lägenhet hade de.. Å finare blir den efter att de fått göra som de planerar, tror iaf jag.. 

Ser fram emot helgen! Hoppas jag kan ta mej in till stan, skulle vara roligt!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback