Helgen

Nu denna helg har jag bara tagit de lugnt.. Börjar bli riktigt sjuk nu..
Har blivit bjuden på en fest och så även på två filmkvällar men jag har tacka nej till bägge..
vill ta de lugnt så jag inte blir sämre.. å så vill jag ju inte smitta någon annan heller.. Sara har varit här lite i dag å så kom Patrik in lite när han kom för att köra hem henne..
Annars har jag inte träffa så mycket människor.. var och handlade lite.. men såg ingen jag kände..

Igår så var de en annorlunda dag..
var hemma med mej själv..
Gjorde saker som jag vill lära mej men som kan vara lite jobbiga..
Men man måste ju ibland göra sånt..

Nu ikväll ska jag göra nästan lika mycket som i går.. kolla på tv och ta de lugnt..
Vara med mej själv..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Var o såg Spindelmannen 3 med Björn, Jimmy o Bettan... Vilken skitfilm. :( Aja, dags att sova. Ha det bra.

2007-05-20 @ 02:25:30
URL: http://ginnungagap.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback