Hem igen..

I morgon åker jag hem till Hammarstrand igen..
När pappa är klar i stan så åker vi.. de kan nog bli på förmiddagen eller så..

Idag har jag haft besökt på morgonen.. Sara kom innan jobbet och år frulle och Veronica kom för att ha lite sällskap..
Efter vi lämnat av Sara på jobbet så åkte vi runt och kollade på lite saker..
Eller jag kollade och Veronica köpte och bytte :P
Men hon var ju tvungen att åka hem tidigt hon med så de blev bara en snabb tur..
Efter de har jag varit och handlat och sökt ett jobb, gick ju inte precis som jag hade tänkt mej men..

Å nu sitter jag här

Sen i eftermiddag ska jag åka och söka ett till..
Åka.. tänkte gå men de är nog bästa att ta bilen.. regnet ligger i luften och de blåser rätt bra..
Känns som att min förkylning börjar blossa upp igen så jag vill ju vara lite försiktig..

Nu ska jag fortsätta att fixa med min dator..
Så att vi kan installera om den och se ifall den funkar som den ska sen..

Karm på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback