Hemma..

Nu är jag hemma igen..
Känns helt oki faktiskt, skönt att vara bland familj och vänner..
Jobb försöker jag skaffa, men de ska nog inte vara några problem..
Skulle vilja ha en ny lägenhet, en som är min.. men min gamla får duga så länge..

I måndags var jag på inflyttnings fest hos Sara och Patrik, jättefin lägenhet..
Efteråt gick vi på Oleary´s, de var roligt.. Veronica var åxå med och sov över hos mej.
Bakis dag blev de ,både med McD och kina.. Gott!!

Idag har jag varit i stan och fixat frillan, men bara lite.. Köpt toning, skor och lite underkläder..
Sen har jag varit hos bror och träffat honom, Helena och Viktor..

Nu ska jag iväg på filmkväll..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda Will

Va bra att det känns skönt!
Har du klippt dig eller va har du gjort med frillan? Färga nytt med?
Kraam

2007-05-05 @ 15:37:11
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback