Jobbat..

När jag  kom hem efter att ha jobbat ikväll var dörren låst och ingen bil hemma..
De sista jag sa till pappa var att jag inte hade någon nyckel med mej så han fick vara hemma när jag slutade kl 20..
Men de hade han glömt.. Så jag ringde Veronica i hopp om att hon kunde komma och hämta mej för inte än en jacka hade jag fått med mej till jobbet.. Men hos henne var de inget svar.. har ringt väldigt många ggr, men inget svar.. de tackar vi för..
Så då var de bara att ringa till pappa och be honom komma hem.. men han hade druckit vin och de hade mamma med.. så de var bara för mej att gå upp och möta pappa, så fick jag följa med dit han och mamma va så jag kunde köra hem bilen.. Men där blev jag kvar.. Massor av fika blev jag bjuden på och ordentligt påpälsad.. så satt vi där uppe och pratade i 2 timmar innan jag sa att jag skulle åka hem eftersom jag börjar 7 i morgon, å de följde mamma och pappa med hem..

Så nu sitter jag här och känner hur förkylningen kommer tillbaka.. men så går de ibland..
i morgon ska jag jobba.. börjar 7 och sluter 20.. men jag har 3 timmar ledigt mitt på dagen

Så nu ska jag gå och sova..

Kram på er

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback