Lördag..

Idag har jag tagit de ganska lugnt..

Sov dåligt i natt igen.. är något med att sova hemma tror jag.. saknar min säng som står inplastad på vinden..
Men den kommer fram när jag flyttar till eget igen.. Saknar alla mina möbler fasten att de bara är en vecka sen vi packade ner dem..

Jag har varit på promenad, men de blev ingen lång eftersom jag fick skavsår av mina nya skor, ovanligt *hmf*
Och för att Silva var jobbig.. Hunden har minne som en guldfisk när de kommer till att lära sej nya saker..

Sen hade vi lite besök, vänner till mamma och pappa..

På eftermiddagen färgade mamma mitt hår..

Å nu i kväll har vi varit och grillat uppe vid stugan.. De var Emil, Helena och Viktor som bjöd på mat.. Jättegott!

Nu ska jag snart sova tror jag..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med ny sommarfriss! Du får lägga upp en bild här så man får se. :)
Jag ska också fixa barret snart, klippa mig o göra lite slingor.

2007-05-06 @ 18:18:21
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback