Ny vecka..

Ja, nu är de ju en ny vecka..  

Har fått tid nästa måndag med tanden.. uvva minst 1000 på något som inte var ett problem för någon dag sen..

Sen så sitter jag och kollar lite på internet.. hittar inte så mycket och de är kanske tur de :p

Idag har jag varit lite seg hela dagen..
börjar undra ifall jag ska bli sjuk, de vill jag inte.. men de vill man ju aldrig...

Men nu är de bara två jobb-dagar kvar denna vecka.. iaf på dagiset..
Känns skönt fast tråkigt.. vill ju få ihop mer timmar men ändå så är de ju skönt att få åka in till stan..
För ifall jag inte får jobb på äldreboendet så åker jag ju in dit..

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback