Röd torsdag..

Nu har jag just kommit in till stan..
Jag blev lite trött efter bilresan för de var sol hela vägen och jag glömde brillorna,  de blev jobbigt för ögonen..

Men nu är jag inne som sagt, Sara har inte på mobilen men hon jobbar nog..  Kanske träffar henne i morgon eller så.. Gå på stan lite(inte köpte kläder :p.. kanske).. Mamma och pappa skulle åxå in en sväng.. vet inte om vi kommer träffas något.. har ju träffat dom varje dag hemma, så de räcker nog kanske så..

Men i dag ska jag hitta på något med Anna.. Blir nog något lugnt som middag eller en film..
För jag håller på att bli förkyld, mot min vilja..

Men nu ska jag fortsätta (efter typ två veckor) med att fixa till i lägenheten.. skulle vara skönt att få ut de sista flyttlådorna..
Har blivit ganska van att se dem nu.. de står tre stycken i sovrummet hemma med och de tänkte jag inte på förrän idag.. så jag ser dem lixom inte.. 
Men när man ser den och tänker efter så ser de inte så trevligt ut, å här i stan behövs de ju även städas massor.. så för att jag ska trivas så måste jag nog göra de med..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad ska du köpa för film då?

2007-05-17 @ 19:20:52
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Tommy

Tja, du får ta o köpa en klassiker som första film i såna fall. Inget skräp. :D

2007-05-18 @ 13:08:02
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Linda

Mmm.. Det kanske var håret.. ;)

2007-05-19 @ 10:52:18
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback