Snart helg..

Nu är de snart helg och då vill jag åka in till stan. men jag får se hur de blir..
ifall jag har råd.. ifall jag ska jobba i början av nästa vecka så jag måste åka hem hit igen på typ måndag så kostar de ju 200(resan fram och tillbaka) för bara en helg.. Men får jag inget mer jobb så kan jag ju stanna tills pappa kommer åka in så kan jag åka hem med honom.. då är de ju bara 100 kr och för fler dagar..
Kanske inte är någon som fattar de där.. men men.. de skiter jag i :p

Nu var de min andra dag på denna avdelning.. kändes bättre, barnen är vel lite mer van och känner sej lite lugnare.. kan komma fram till mej och fråga något eller bara prata..
Sen så känner jag ju att jag kan säga ifrån och ta lite mer initiativ, blir ju mer och mer så..

Snart ska jag gå upp till Veronica och vi ska kolla lite på tv..
Skönt att få umgås med någon som inte är under 6 år eller som jobbar med dem som är..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Men du, synd att jag inte hade läst detta för fem min sen när du var hemma... Men på lördag ska jag och Lena åka till stan, du får hänga på om du vill, så sparar du en hunka till...... Åker in vid nio på morgonen ungefär...

2007-05-10 @ 20:29:36
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback