Tandis

Nu har jag precis kommit hem från tandis och där fixade de två tänder..
Den tanden som jag bitit söner och så Problem- tanden med stort P! Eftersom de var en bit av tanden som lossnade så åkte den över till andra sidan i munnen och de var ju då jag kände och hörde hur de knastrade till i P-tanden.. Så de hade farit bort en flisa på den tanden med.. Men nu är de fixat och även bokat för en kontroll.. Så har jag även blivit en faktura på 1000 kr rikare.. men tydligen sparade jag in 500 kr idag, förstod inte riktigt på vad men.. De är ju alltid bra..
Nu känns de lite konstigt på de lagade tänderna, men de nog bara för att jag har vant men att de ska vara trasiga, så nu är de hela..

Får se om jag tar bussen in till stan nu idag eller om jag väntar tills i morgon..
Blir de idag så skippar jag nog 15-bussen med alla skolbarn och tar 8 bussen..
Skulle nog vara skönt att vakna upp inne i stan så slipper man en bussresa de första man gör på morgonen..

Nu är sotaren här och fixar..
Ska gå och kolla hur de går..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch.. Lägga en massa pengar på att gå till tandläkaren.. Måste nog också göra det snart, tror att jag har ett hål.. :(

2007-05-21 @ 12:49:18
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Linda

Jag fyller i morgon... Men tack! :D

2007-05-21 @ 18:35:54
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback