Veckan..

Nu är de några dagar sen jag skrev sist..  Men de har inte hänt så mycket..

På kvällen efter att jag skrivit här sist ringde bror och jag åkte och hämtade dem.
 Jätte roligt var de, satt och skrattade hela vägen. De satt nämligen och sjöng för full hals åt låtarna som spelades på stereon, inte bara sjung utan spelade olika luft instrument med..

Sen på morsdag så kom en av mina mostrar med sin man och vovvar.. umgicks med dem större delen av dan.. de var mysigt.. Åt på kaffestugan med, de är ju alltid gott. Helena och Emil var även ner en sväng så vi skickade tillbaka lite kläder som vi inte ville ha.

På måndag gick jag runt lite på byn och hittade ett par söta skor som jag fick av mamma (tidig present). på kvällen åkte jag in till stan med Björn..

Dessa två dagar(1,5) som jag varit inne i stan nu har jag inte gjort så mycket.. Sökt jobb och sprungit runt lite på stan.. Gjort av med lite mer pengar :P

Nu ska jag sätta mej och läsa lite en bok jag lånat..

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: daina

hej prinsessan,
vilken bok ska du läsa.
ha en bra dag vises. kram d

2007-05-31 @ 09:40:05
Postat av: animi

Hej Hej..
Jag läser Farligt Byte just nu..

2007-06-07 @ 22:22:25
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback