Vill sova..

Just  nu vill jag få och sova..
Men jag har lovat bror att köra hem honom när de firat klart..
Fast jag är inte så trött.. inte alls så trött att jag inte orkar vara vaken utan bara så trött att de skulle vara skönt att få gå och sova..
Skönt att gå å lägga sen efter en lång dag och speciellt när jag inte har så mycket att göra.. alla sover så jag kan ju inte kolla på tv eller så.. så de är att sitta här eller så å lägga mej och läsa..
Å ligga å läsa blir jag bara mer trött av och i så fall skulle jag nog somna mot min vilja :P

Ikväll har jag å Veronica hyrt två filmer.. Asterix och Vikingarna och sen step up...
Den första var bäst.. Den andra var lite bra den med, men Asterix- filmen skrattade vi ju mer åt..

Nu ska jag kolla om jag hittar något roligt att göra..

kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback