Vin kväll

Ikväll blir de en vin kväll med Sara och två andra..
Vickan ska vara med så länge hon kan, men stackaren måste ju jobba..
Ska kolla på erovitionsfestivalen, som jag iaf tror den heter..
Till de blir de vin och något gott.. Å sen kanske utgång...

Åkte in till stan i går kväll..
Hade planerat in lite på kvällen med Veronica eftersom pappa redan en gång sagt att om jag ville in till stan så fick jag ta bussen..
Å de blir bara krångligt när man bara ska in över helgen eftersom de inte går några bussar nästan, de få som går är ofta fyllda till bristningsgränsen..
Men sen så sa han att de gick bra att jag tog en bil och då var de bara att sätta sej och åka in.. träffade Sara och Vickan på coop så åkte vi ner till Sara och pratade lite.. Vickan åkte på jobbet och jag var kvar någon timme till..

Idag har jag varit ner på stan lite.. hittade inget roligt men de var ju ganska tur eftersom jag inte direkt har så mycket pengar.. Men om 30 minuter slutar  Sara och då ska vi handla till ikväll sen ska vi hem till henne och laga någon god middag.. så jag ska gå och göra mej klar nu..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas vinet smakade bra. Själv satt jag uppe o kollade på The Story of Heavy Metal på MTV och drack öl. :D

2007-05-13 @ 08:46:19
URL: http://ginnungagap.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback