Oj oj oj

Nu var de länge sen jag skrev här..
Var utan Internet förra veckan eftersom jag var nere i Nyköping och jobbade lite....

De som har hänt sen sist i stora drag är
Inflyttnings fest hos V och A, förra helgen..
Var i Nyköping som sagt, i veckan..
Sen i helgen som var, åt jag och Sara middag och sen gick vi på Ollerys( i nya lokaler) ..

Nu är jag tillbaka hemma och jobbar igen å de känns bra..
Vill ju få lite rutiner här hemma å de är ju inte lätt ifall man är ute och reser..
Men de blir kanske att jag åker ut nästa vecka eller veckan efter de.. Så kanske någon vecka i början av året..
Om jag är kvar så länge, men de tror jag.. De säger ju att de räknar med oss i schemat nu så då måste de ju betyda att de ska ha kvar oss..

Nu börjar jag bli lite stressad inför julklapps köpen, har ingen aning vad jag ska köpa till halva familjen..
Inte äns "falla-tillbaka-på" - julklapps idéer...
Sen är jag även lite orolig över de där som andra även nämnt, att plånboken blir tom lite för fort..
Men de brukar ju lösa sej..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, har du varit i Nyköping? Vad jobbade du med där?

2007-11-28 @ 15:56:08
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Kickan

Hallå! Ja det var länge sen! Allt är bara bra med mej, jobbar och står i (eller så inte... väldigt lugnt för oss timvikarier nu =(. Vad gör du för nånting? Fick du det där jobbet där du skulle resa runt?

Jag har samma julklappsbekymmer som dej! har inte köpt en enda, och vet inte vad jag ska köpa heller. Inga pengar för den delen heller!

2007-11-28 @ 22:01:27
URL: http://kickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback