Drömmar..

Nu på morgonen vaknade jag efter att ha sovit hela natten, var ett tag sen de hände sist..
Men de kunde jag iaf inte njuta av eftersom jag drömt en jobbig dröm.. drömmen var inte jobbig i sej, ingen mardröm eller så.. Utan de var jobbigt när jag vaknade och insåg att jag drömt något som jag inte ville drömma om..
Finns ju så mycket att drömma om så varför just de man inte vill drömma om??
Å vem fan vill ha vodkaglass från Mcd? Tydligen väldigt många! Men inte jag..

Dagen började jag meden promenad för att gå bort ilskan över drömmen.. Som många nog förstår så var inte glassgrejen hela drömmen.. Men de andra vill jag inte skriva om..

Nu har jag kommit hem, insett att jag inte börjar kl 13 utan kl 16 och så har man helt plötsligt fått en massa timmar ledigt..

Ska nog sätta mej och läsa igenom den långa texten som jag måste läsa innan jag godkänner och kan installera de programmet.. Hatar sånna texter, speciellt när de är på engelska.. 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback