Gaaah!

Ska ut i kväll, kul kul..
innan de ska jag äta middag med Sara och Vickan.. Elefantöra.. *hmmm*

Men innan de ska jag hinna med lite saker, gå å handla nödvändigheter tills i kväll...
Får se vart jag går, har inte lust att gå på stan själv och de ser ut att bli så..

Skulle ju dock behöva lämna igen jackan som jag inte ska ha, tror jag..
Aaah! Har så svårt att bestämma mej hur jag ska göra..
Men jag planerar ju på att lämna tillbaka den, så jag har nog typ bestämt mej..
Problemet är ju att de är kallt och jag har ju ingen annan jacka.. å jag har ju varit och kollat överallt på stan och jag hittar ju ingen jag vill ha heller.. Men jackan som jag ska lämna tillbaka är ju inte så varm den heller, tror jag.. Den kommer ju inte räcka hela vintern och jag känner inte att jag har råd att lägga 700 på en jacka som jag kanske inte kommer kunna använda.. De kan jag ju hellre lägga på en riktigt varm jacka. Den kommer ju kosta mer, men jag tror inte jag har råd med både och..
Sen så är den lite specielle så jag kanske kommer vilja ha den nu, men jag vet inte hur jag känner till våren..

Som sagt så har jag lite svårt att bestämma mej...

Men nu måste jag nog ha lite frulle, innan magen äter upp sej själv..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback