Inget jobb..

Nu har jag inte jobbat på 1,5 vecka, känns jobbigt.. kommer ju typ inte få någon lön nästa månad..
Men de får jag leva med, får försöka spara från denna ifall de blir så pass mycket..

Vill ha ett riktigt jobb nu.. vill komma in till stan mer.. känns som att jag inte varit där på länge.. men de är nog bara för att jag varit i sthm en vecka..

Men de fixar sej, livet här har ju visat sej innehålla mer än jag trodde :D
Skulle ju vilja ha någonstans att bo bara.. men skaffar jag en lägenhet här är ju risken att jag blir kvar å de vill jag nog inte..

Ams ringde idag oc frågade om jag vill gå utbildning så jag blir uska..
men jag tackade nej, vill ju inte utbilda mer åt de hållet... Men jag kunde ju även bli bruns borrare eller cnc svetsare :P

Är lite nervös för hur allt kommer gå.. Men antingen går de eller så går de inte..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback