Julklapps önskelista

Ja, varje år bör man ju ha en önskelista..
Oftast när någon frågar vad man vill ha i jul klapp så vet man ju aldrig vad man ska svara..
Man önskar sej ju massor av saker, å då och då kommer man ju till och med på den perfekta saken, men när någon frågar så kommer man ju inte ihåg vad de var man ville ha..
Så är der iaf för mej..

I år är mycket av de jag önskar mej ifrån tvins.se

Jag önskar mej:
 *  Magicbullet 
 *  S500i, Mysterious Green 
 *  Orbitrekelite 
 *  iPOD shuffle, grön
 *  Swivelsweeper (inte delux)
 *  Presentkort på te.x. IKEA, HM, Kicks, Stadium, Carlings, MQ, din sko..
 *  Spinspa 

De kommer kanske mer sen...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Och jag har precis samma problem... SOm jag skrev på min blogg.. Tycker att man kommer på många bra grejer, men så fort man ska berätta om de för omvärlden, så har man glömt de!! Kram!

2007-10-30 @ 06:11:25
URL: http://www.helelena.blogg.se
Postat av: Linda

Kan tipsa om att Magicbullet finns på Biltema. Visserligen ett annat märke, men precis samma innehåll. O det är billigare! Jag o Johan har en sån, helt underbar. :)
Vill för övrigt också ha en spinspa. Verkar nice.

2007-11-02 @ 12:22:49
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har inte testat med vanlig is, men med frysta bär och det funkar absolut! Så is ska nog inte heller vara något problem. :)

2007-11-07 @ 12:58:49
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback