Nu är de gjort..

Eller de var i måndags de blev gjort..
Jag lämnade tillbaka jackan, tråkigt men sant..
Så nu är jag ju på jakt efter en annan jacka..
Tills jag hittar den måste jag nog upp på vinden och kolla om jag kan hitta igen en gammal jacka..

Idag ska jag städa lite, som jag ofta säger och sällan gör :p
Men Emil och Helena ska komma in och bo i lägenheten i helgen, så jag tänkte vara snäll och faktiskt göra de idag..
Fast att jag inte gjort de nu är ju faktiskt lite i protest.. Är så less att städa denna lägenhet för de är ju inte bara jag som använder den.. Men alltid när jag kommer hit så får jag spendera en halv dag till att städa, å de är ju lite tråkigt om man bara ska vara inne någon dag..

Men idag efter att jag städat åker jag tillbaka till H.. Hoppas jag slipper dimman som legat på i någon dag.. Eller den har inte legat konstant, den har kommit och gått.. Men är den inte här så är den säkert någon annan stans på vägen hem.. så de blir som där rolig körning i ca 40km/h, på något som i vanliga fall är en 90-väg..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå!!
Inte behöver du städa så noga, vi är ju inte nå finfolk som kommer!! Så det blev ingen jacka ändå... Men som sagt, det är ju kanske bättre att ha en jacka som du är helt hundra på att du vill ha och kommer att använda, än en jacka som du inte känns helt bekväm i...

2007-10-25 @ 15:50:14
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback