oj oj

Nu var de länge sen jag skrev här..
Sen sist har jag jobbat mycket, konstant nästan.. Har varit ledig 3 dagar, om jag räknar rätt..

En dag har jag varit i Sundsvall en dag och shoppat..
En dag har jag varit i stan och träffat människor..
Å en dag har jag varit hemma och tagit de lugnt..

Men man hinner ju med lite iaf..
I går var de tacos hos Emil och Helena.. Å efter de var de ostbricka och Monopol hos Veronica..
Fackeltåg var de förra helgen, med invigning av Hammarstrand skylten..
Bytt frisyr några gånger, både med färg och längd..
Tv-kvällar och film kvällar har även hunnits med..
 
Men nu ska jag göra mej klar att gå ut och äta..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Får man se hur du ser ut i håret nu då? :)

2007-10-07 @ 20:28:11
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback