Faster D eller kanske Fru D

Ja, då har jag varit på sjukhuset på återbesök.. igen..
Inte så mycket hade förändrats.. ovanligt..
Men nu är de iaf bestämt att jag ska opereras, denna gång är de halsmandlarna som ska bort..
Men eftersom de är väntetid på 3 månader så kan de nog hinna ändras både en och två gånger...

Förutom de så har jag varit på stan, men hunger och kalla vindar fick mej att gå hem.. Efter någon timme av fönster -shoppande :p

Tänk va underbart om man hade en privat kock.. Någon som lagade nyttig och god mat, (så där nyttig så man kan äta hur mycket som hälls utan att gå upp i vikt men ändå lika god som sån mat man går upp massor i vikt av) som är klar precis lagomt till att man blir hungrig..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var alltid sjuk när jag var liten, så jag fick operera bort halsmandlarna till slut, då blev det mycket bättre! Så jag hoppas att det blir av för din del, det suger att aldrig bli frisk.

2007-09-22 @ 11:59:19
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback