Ledig..

Nu är jag ledig i två dagar, vad jag vet nu iaf, sen jobbar jag helgen..
De blev inget Östersund denna vecka som de var tänkt.. Sara och jag som skulle ha så mysigt men så blev de ju inte, tyvärr..
Men pengar är ju bra att ha sådär i slutet av månaden.. hoppas jag får ihop lite dagar.. men de tror jag..
Får se hur de blir nästa helg.. vill ju gå ut med Sara.. men om jag blir erbjuden de tider jag tror att de är, så är de ju ganska mycket.. Men jag kan ju inte ta ut de i förskott, har ju typ inte blivit frågad ännu..

I morgon ska jag gå och fixa en biljett till "Allt för byn", som ska uppträda... är ju lite nyfiken på killarna och ifall de är duktiga, men de tror jag..

Annars vet jag inte vad de blir.. ska nog ta de lite lugnt de här två dagarna.. blir ju lite som min helg ju..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback