Maskerad!

I kväll är de maskerad..
De ska bli så J***A roligt.. Mina närmaste vet nog, men för er andra kan jag ju förklara att jag älskar att klä ut mej.. 
Idag är de Anna som har födelsedagsfest.. Alla som ska dit måste komma som kändis par..
Ska bli så kul att se.. Själv sydde jag min kostym i går..

Sen har de även gjort om deras vardagsrum och jag är så nyfiken på hur de blev!!

De tråkiga är att jag ska jobba i Hammarstrand i morgon.. jag måste köra hem i natt, så de blir väldigt tidig för mej.. Böjar kl 7 i morgon..
De kommer vara öppen bar och plockmat om jag kommer ihåg inbjudan rätt.. Men jag kommer bara njuta av maten :p

Jag kommer gå själv, inte snällt att dra med någon som måste lägga ut pengar på en kostym när man bara ska vara där i någon timme..  Visst hade de ju kunnat stanna men, de är ju mindre krångel att gå själv..
Men desto svårare med kostym, för då måste man ju tänka steget länge.. Mitt val var mellan Mickel Jackson och hans "dinglande" barn eller Pippilångstump och herr Nilsson..
Men eftersom Micke hade tråkiga och valiga kläder så blev de för lätt, så de blev Pippi.. Fast jag har inte tagit min inspiration från filmerna utan från böckerna, de skiljer sej ju lite åt. Sen så stämmer kanske inte färgerna helt, med bilden som jag tänkte på.. Men de bryr jag mej inte om..

Jag ska som sagt hem och jobba, tre dagar är de än så länge..
Men jag stannar nog hemma lite.. Träffa Veronica som kommit hem från Norge och sen så kommer ju även Emil och Helena hem från Turkiet i morgon..
Ska bli kul att höra vad de haft för sej när de varit borta..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback