Tillbaka i stan..

Nu är jag tillbaka i stan igen..
Känns skönt..
Ska gå ner på ams och prata lite. Ska bli skönt att slippa ha de hängande över huvudet..
Sen är de bara att fortsätta söka jobb.

Kanske ska jobba i Hammarstrand i slutet av veckan.. men i så fall blir de att åka hem och sen tillbaka hit..
Har helgen planerad med Sara.. Jobbigt att bli vuxen.. För då måste man ju börja planera in när man ska umgås med vänner, iblant långt innan.. annars hinner man ju bara ses en liten sabbis då och då..

I helgen kommer även Veronica hem från Norge..  Tråkigt att de inte funkade helt ut och att hon åker en månad tidigare än de andra, inte kul att lämna pojkvännen kan jag tänka mej..
Men går de inte så går de inte, å hon åker ju för en bra anledning och en månad går ju fort..
Så kan man ju kanske umgås med henne, de var ju ett tag sen..

Så hinner hon ju även hem för att se tv-premiären för "Allt för byn" :p

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej =) Ja har inga pengar på mobilen, så jag svarar hær istællet. Jag kommer hem på måndag kvæll någon gång! Mor o far åker væl tidigt på måndag så hæmtar de mig bara så åker vi direkt hem igen! Så på måndagkvæll någongång! KOmmer du vara hemma i Hammarn nå i veckan eller? Skulle vara underbart att få træffas lite! Prata av mig lite, lr mkt menar jag nog :P *længtar* Puss och kram

2007-09-12 @ 06:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback