Flytten fortsätter..

I helgen fortsätter flytten, ska försöka göra ett ryck och få färdigt allt..

Har ju en del av städningen kvar, badrum, ugn å kyl och frys..

Sen är de klart.. typ..

Det är lite småsaker kvar med målningen i hallen, men de får pappa sköta..
Jag har gett upp, för mej får de se ut som de gör..
Men eftersom pappa så gärna vill fixa till de så tänker jag inte stoppa honom..



Så är det någon som har vägarna förbi stan i helgen å vill se härligheten så kan de nog fixas..
(Antar att de bara är folk som jag känner som läser här, kanske några Hammarstrand bor som man är bekant med eller bara känner till namn.. Å alla ni är ju välkomna!

Men om de nu är någon som läser här som jag inte mött, pratat med eller som på annat vis vem de är, så kanske ni kan ringa först ;p

Vill ju inte ha dit några otrevliga typer.. :)

Nu ska jag nog packa lite..

Kram på er


P.S.

Fan va arg man blir på denna blogg ibland.. hade just skrivit klart hela inlägget när allt bara försvinner!!
Måste man ju antingen skriva om allt eller skita i att publicera något.. S*TÄNS J*VL* SK*T


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo jag har börjat! Jobbar mest kvällar och helg dock! Men onsdag dagar!

2008-04-27 @ 21:36:34
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Linda

Mm, ibland kan man bli riktigt irriterad på blogg.se!!

2008-04-27 @ 23:48:18
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback