Glömde!

När mamma hade kommit hem från jobbet igår och vi hade ätit middag så frågade hon plötsligt om jag ville gå på bio.. De är inte ofta som hon och jag gör de, såklart tackar man inte nej..
Pappa undrade vad de var för film och när han fick höra att de var en svenska film med bra skådespelare i så blev han nyfiken och följde med..

Så nu har jag sett en svensk film på bio(frivilligt, vet att de chockar vissa :P) 
De var filmen Angel, kanske inte är så svårt att lista ut..
Förutom att våran biosalong hade lite tekniska problem, filmen stängdes av i några minuter, ljudet försvann och bilden blev suddig, så tyckte jag inte att filmen var så väldigt bra..
Lite konstig faktiskt, en bra idé men de tog liksom slut där..

Men men, nu har jag iaf sett den..

Å även om de var lite fel under visningen så tycker jag alltid om att gå på bio här hemma i Hammarstrand..
Bara massa härlig nostalgi!!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback