Hinner inte..

Nu var de ett tag sen jag skrev här..
Har som sagt fått en ny lägenhet. Men den är inte riktigt färdig för inflyttning ännu..
Vi tapetserar, målar tak och fixar i alla rum.
Så därför har jag inte tid att sitta här, jobbar mellan 7.30-16 på dagarna och sen åker jag hem och äter innan jag åker ner och jobbar i lägenheten.. Brukar ju vara där tills 23 på kvällarna, hem och sova..
Idag har jag fått hjälp hemifrån, mamma kom in idag och nu är de på god väg att bli klart..
Så i helgen går flyttlasset är de planerat, hoppas de bara är att flytta in då.. Men de tror jag inte..
Men de är nog inte allt för långt kvar :)

Annars är de inte så mycket som händer nu.. all tid går ju åt lägenheten..

Nu ska jag och mina två föräldrar som är i våran etta, samsas om tv:n.. Kul..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback