Seg dag..

Idag har allt gått väldigt segt..  Jag tror alla på jobbet varit lite extra trött..
De var ju måndag, man får skylla på de.. man får skylla nästan allt på att de är måndag..

På eftermiddagen var de lite att göra.. Man drog ut på de få arbetsuppgifter som fanns kvar, men ändå räkte de inte riktigt.. Så jag satt och kollade runt lite på Internet under tiden.. Inte allt för mycket eftersom vi har ju en del regler vi måste följa.. Men bloggar har jag läst, alla jag hittat tror jag.. Flera ggr till och med och blir lika irriterad varje gång jag går in på någons blogg (som jag besökt typ 10 minuter innan) å märker att de inte finns något nytt inlägg.. Jag vet att de inte är så konstigt och att de självklart inte är bloggarnas fel, men jag blev irriterad iaf..

Försöker även bli bättre på att lämna komentarer, tror jag lyckats få iväg ganska många.. Få se om man får något svar ;p

Men sen kom jag iaf på att jag ju ska börja "mitt nya liv" (behöver inga sarkastiska kommentarer.. vet vilken klyscha de är..)  å därför behöver ett schema.. Så nu har jag gjort ett schema för närmaste fem veckor..
Träning och mat, inget överdrivet alls.. Bara  bra mat med mycket grönsaker och regelbunden träning..  
Så nu ska jag försöka hålla de..

De stöp på första kvällen :P
Träningen har gått bra men maten var de värre med.. skulle ju upp till pappa och låna Internet och betala lite räkningar å då bjöd ju han på mat.. Inte jätte onyttig mat, men inte heller så nyttig.. färsk pasta med sås gjord på ostsås och kyckling-kebab-kött..
Om jag själv skulle laga mat så skulle jag få äta vid 20-21 ikväll ( jag vet, undanflykter!)
Men lite bra var de iaf..

Men nu ska jag betala lite räkningar som sagt och kanske deklarera, så jag får pengar till min soffa..

Kram på er


 


Kommentarer
Postat av: Tina

Äh du försöker ju iaf!! Mig är det fint med! Det flyter på faktiskt=) Dig då?

2008-04-28 @ 23:11:19
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback