Strömavbrott??

Just nu sitter jag och skriver detta inlägg i word, för strömmen har gått och då försvann ju även våran Internetanslutning..

Men då kanske ni undrar hur jag kan använda datorn..

Svar: de är en bärbar dator som har ett batteri, så ett litet tag till kan jag skriva..


Men just nu hoppas jag att avbrottet snart är slut..

Fast jag brukar ju gilla strömavbrott, men då ska de hellst vara mörkt ute så man får tända ljus och så ska man inte vara själv heller..

Utan man ska vara med någon man tycker om, (inte helt fel om de skulle vara någon av motsatta könet ;p) så kan man sitta och prata(eller mysa)


De är ju inte vara kul att vara hemma själv och inte kunna göra något, eller jag kan ju läsa en bok.. Men de är inte lika givande om man inte ha lust med de..


Men nu kom strömmen tillbaka..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback